piątek, 4 maja 2012

Informacja

Witajcie!
Chciałabym przeprosić Was za to, że już tak długo nic nie dodałam. Rozdział jest napisany, nie przejmujcie. Jest napisany, ale z zeszycie, bo kiedy go pisałam, nie miałam dostępu do laptopa. Niestety nie miałam czasu, żeby go przepisać. Byłam caaały czas zajęta i bardzo Was za to przepraszam. Mam nadzieję, że mi wybaczycie. (:
Pomyślałam, że w zamian za to, że musieliście tak długo czekać, przeczytam KAŻDE opowiadanie, jakie znajdzie się w komentarzach pod tą informacją i pod kolejnym rozdziałem. Tak więc, do roboty!
Rozdział dodam najprawdopodobniej jutro. Postaram się! ((:
Chciałabym Wam podziękować, za liczbę wyświetleń! +3300 Jesteście kochani. Pomimo tego, że nie dodawałam kolejnych rozdziałów, liczba wyświetleń stale rosła. Bardzo mi miło z tego powodu. Dziękuję ♥
Tak więc całuję i do 10 rozdziału :* ♥
Justyna (: xx

5 komentarzy:

  1. Piszesz super. Wcześniej nie komentowałam, bo...
    No właśnie Bo.. jestem leniwa. Ale teraz jakoś komentuje coraz więcej blogów. Z niecierpliwością czekam na NN.

    Muszę powiedzieć, że super liczbę wyświetleń sobie uzbierałaś. Ja też mam na swoim 9 rozdziałów i trochę ponad 1000, a ty już prawie 3500. Podziwiam.

    Zapraszam do siebie, ale oczywiście do niczego nie zmuszam. http://chcialabym-byc-obojetna-na-bledy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam twój sposób pisania. Blog jest cudowny :) Zapraszam na mojego http://charming-story.blogspot.com/
    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no mam nadzieję, że szybko dodasz kolejny, bo jestem stałą czytelniczką i nie mogę się doczekać następnego ;)
    jak znajdziesz chwilę wpadnij na mój blog z opowiadaniem i skomentuj co ty o nim sądzisz ;)
    www.another-world-with-you.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaglądałam codziennie po 3 razy żeby zobaczyć czy nic nie dodałaś ciekawego ale zawsze nic :( aż do dziś. Miło, że informujesz nas ;)

    Zapraszam do mnie : www.likantrop-malinowapat.blogspot.com Zostaw ślad po sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zagladalam codziennie po kilka raz. Troche smutno mi bylo ze nie ma 10 rozdzialu ale nie dziwie ci sie ja tez mam malo czasu:)

    I zapraszam do mnie: http://one-thing-onedirection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń